Ügyintézés

2019.06.12.

 

Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimrei Polgármesteri Hivatal

Cím: 1184 Budapest Üllői út 400.
Postacím: 1675 Bp., Pf. 49.

Bejelentkezés telefonon: 06 -1-296-1300, 06-1-296-1400

 

Kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:

https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/elektronikus-ugyintezes

 

Központi telefon: 296-1300, 296-1400

E-mail: uszi(kukac)bp18.hu

 

Tájékoztató a panaszkezelés ügymenetéről

 

A hivatali ügyfélfogadás ideiglenes rendje

Tisztelt Ügyfelek!

A polgármesteri hivatalban kialakult helyzet miatt ügyintézőinket az alábbi módokon érhetik el:

Központi e-mail címünk, melyen keresztül minden ügyintéző elérhető: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Központi telefonszámunk: 06-1/296-1300

közterület-felügyelet (1181, Kondor Béla sétány 1.) hétköznapokon munkaidőben a 06-30/649-1203-as telefonszámon, valamint a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címen érhető el.

A folyamatban lévő adóügyekkel kapcsolatban az alábbi telefonszámokon, illetve e-mail címeken tudnak érdeklődni:
- Építmény és telekadóval kapcsolatban: 06-30/160-7099 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.; 06-30/277-1828 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- Végrehajtási ügyekkel, talajterhelési díjjal, adóigazolások kiállításával kapcsolatban: 06-30/647-1734 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.; 06-30/277-1828 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- Adó- és értékbizonyítványokkal kapcsolatban: 06-30/521-1293 This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


Ügyfélfogadás:

Központi ügyfélszolgálatunk átmenetileg (csökkentett üzemmódban - négy fővel) a Baross utca 7. szám alatt, a Városgazda XVIII. kerület Nonprofit Zrt. ügyfélszolgálati helyiségében működik.

Általános nyitvatartása változatlan: hétfőn 10:00-18:00 óráig, kedden, szerdán, csütörtökön 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig.

- A helyi adóval kapcsolatos ügyfélfogadás 2022. július 04. napjától (hétfő) átköltözik a Városház utca 16. szám alá. Ügyfélfogadás: hétfőn 10:00-18:00 óráig, kedden, szerdán, csütörtökön 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig;

- szociális ügyekben (2022. június 20-tól) hétfőn 13:30-18:00 óráig, szerdán 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig;

- önkormányzati lakásokkal kapcsolatban kedden 8:00-16:00 óráig, csütörtökön 8:00-12:00 óráig segítenek szakügyintézők az ügyfeleknek.

Pestszentimrei ügyfélszolgálatunk a Nemes utca 16-ban a megszokott nyitvatartással működik: hétfőn 10:00-18:00 óráig, kedden, szerdán, csütörtökön 8:00-16:00 óráig, pénteken 8:00-12:00 óráig.


A zöldhulladékos zsákok osztása:

A Pestszentimrei Ügyfélszolgálati Irodán minden munkanap, nyitvatartási időben.

A Baross utca 7. szám alatti ügyfélszolgálaton kedden és csütörtökön 8:00 és 16:00 óra között.

Anyakönyvi ügyekben (házasságkötés, születés, haláleset bejelentése, névváltoztatás, anyakönyvi kivonat igénylése) az ügyfelek fogadása előzetes időpontfoglalás alapján a Városház utca 16. szám alatti épületben történik.
Időpontfoglalás telefonon: 06-1/296-1300*1910; e-mailben: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

A főépítészi osztályon az ügyintézés a korábban megszokott módon, elektronikus úton történik! Elérhetőségeik a központi címen kívül az alábbi linken érhetők el: https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/foepiteszi-csoport

A kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!