Ügyintézés

Írta:  2019.06.12.

Tisztelt Állampolgár, Kerületi Lakos, Intézmények!

 

 

Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimrei Polgármesteri Hivatal

Cím: 1184 Budapest Üllői út 400.
Postacím: 1675 Bp., Pf. 49.

A polgármesteri hivatalban 2020. szeptember 7-től anyakönyvi, birtokvédelmi, állattartási, hagyatéki és adóügyekben kizárólag telefonon, vagy  elektronikus úton előre egyeztetett időpontban lesz ügyfélfogadás az Üllői út 400. szám alatti ügyfélszolgálati helyiségben.

Bejelentkezés telefonon: 06 -1-296-1300, 06-1-296-1400

Bejelentkezés elektronikus úton: https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/idopontfoglalas

Kereskedelmi, szálláshely-szolgáltatói, ipari tevékenységekkel kapcsolatos ügyek intézése kizárólag elektronikus úton lehetséges: ügyfélkapun, vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen keresztül.

A hivatal épületében kötelező az arcmaszk szabályos (orr és száj eltakarása) viselése és belépéskor a kézfertőtlenítés!

A járványveszély miatt kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:

https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/elektronikus-ugyintezes

Szociális, lakás és egyéb ügyekben a hagyományos, papíralapú ügyintézésre az alábbi módokon van lehetőség (kérelmek, beadványok, hiánypótlások, bejelentések beadása)

  • postai úton: 1675 Budapest, Pf. 49
  • polgármesteri hivatal 1184 Budapest, Üllői út 400. és 1188 Budapest Nemes utca 16. szám alatti épületeinek ügyfélszolgálati bejáratánál elhelyezett ládákba be lehet dobni
  • beszkennelve/befotózva az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre el lehet küldeni

A szükséges űrlapokat, kitöltési útmutatókat a Nyomtatványok menüpont alatt találják meg.

Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímre küldje el kérdését.

A pestszentimrei ügyfélszolgálatra (Nemes utca 16.) kizárólag hagyatéki ügyek intézéséhez lehet időpontot foglalni.

Telefon: 06-1-297-5619

A Főépítészi osztályon a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és a járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény értelmében 2020. december 31-ig az alábbi eljárásokat kizárólag elektronikus úton lehet lefolytatni:

-          főépítészi konzultáció és szakmai tájékoztatás

-          településképi bejelentési eljárás

-          településképi véleményezési eljárás

-          tervtanácsi véleményezési eljárás

A hivatalos elektronikus ügyintézést kizárólag hitelesített elektronikus úton (ÉTDR vagy Hivatali kapu alkalmazásával) folytatható le, azonban informális előzetes tájékoztatásra és egyeztetésre lehetőség van telefonon és e-mail útján a továbbiakban is.

A tervdokumentáció feltöltésével járó eljárások esetében javasoljuk az ÉTDR alkalmazás használatát.

A személyes egyeztetéshez előzetes időpontfoglalás szükséges a 06-(1)-296-1439-es telefonszámon.

 

 

 

Tájékoztatás, információkérés

Telefon: 296-1300, 296-1400

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

Elektronikus ügyintézés

Elektronikus ügyintézéshez kattintson ide!

Elektronikus ügyintézéshez tájékoztatót az E-tájékoztató pontban talál.

 

Amennyiben rendelkezik ügyfélkapuval, ügyeit elektronikus úton is elindíthatja.

A polgármesteri hivatal KRID száma: 105147958

Az elektronikusan intézhető ügyekhez a tájékoztatót az alábbi helyen találja:

https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap nyitolap.

 

 

 

 

 

Hír naptár

« December 2020 »
H K Sze Cs P Szo V
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Csatlakozz közösségünkhöz