Ügyintézés

2019.06.12.

Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimrei Polgármesteri Hivatal

Cím: 1184 Budapest Üllői út 400.
Postacím: 1675 Bp., Pf. 49.

Bejelentkezés telefonon: 06 -1-296-1300, 06-1-296-1400

A hivatal épületében kötelező az arcmaszk szabályos (orr és száj eltakarása) viselése és belépéskor a kézfertőtlenítés!

 

A járványveszély miatt kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:

https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/elektronikus-ugyintezes

2021. június 21-től a személyes ügyfélfogadás rendje módosul az Üllői úti ügyfélszolgálaton.

Időpontfoglalás nélkül lehet ügyet intézni:

•     szociális ügyekben (hétfőn 13:30–18:00, szerdán 8:00–16:00, pénteken 8:00–12:00 közötti időben)

•     adóügyekben (kedden 8:00–16:00 és csütörtökön 8:00–16:00 közötti időben)

Kereskedelmi és ipari ügyekben kizárólag elektronikus úton van mód kérelmet beadni (ügyfélkapun keresztül, vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen)

Minden más ügyben előzetes időpontfoglalás szükséges. Bejelentkezés telefonon: 06 -1-296-1300, 06-1-296-1400

Elektronikus Időpontfoglalás

Az ügyfélszolgálaton a zöldhulladék-gyűjtő zsákok kiadása, a nyomtatványok kiadása és átvétele, vásárlók könyve hitelesítése továbbra is a megszokott rendben zajlik:

Hétfőn 10:00–18:00, kedden, szerdán és csütörtökön 8:00–16:00,  pénteken 8:00–12:00 óráig.

Központi telefon: 296-1300, 296-1400

E-mail: uszi(kukac)bp18.hu

 

Szociális, lakás és egyéb ügyekben a hagyományos, papíralapú ügyintézésre az alábbi módokon van lehetőség (kérelmek, beadványok, hiánypótlások, bejelentések beadása)

  • postai úton: 1675 Budapest, Pf. 49
  • polgármesteri hivatal 1184 Budapest, Üllői út 400. és 1188 Budapest Nemes utca 16. szám alatti épületeinek ügyfélszolgálati bejáratánál elhelyezett ládákba be lehet dobni
  • beszkennelve/befotózva az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre el lehet küldeni

A szükséges űrlapokat, kitöltési útmutatókat a Nyomtatványok menüpont alatt találják meg.

Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímre küldje el kérdését.

A pestszentimrei ügyfélszolgálatra (Nemes utca 16.) kizárólag hagyatéki ügyek intézéséhez lehet időpontot foglalni.

Telefon: 06-1-297-5619

 

 

Főépítészi Osztály

Az osztályon a veszélyhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési és településkép-védelmi szabályok eltérő alkalmazásáról szóló 546/2020. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében az alábbi eljárásokat kizárólag elektronikus úton lehet lefolytatni:

-     főépítészi konzultáció és szakmai tájékoztatás
-     településképi bejelentési eljárás
-     településképi véleményezési eljárás
-      tervtanácsi véleményezési eljárás

A hivatalos elektronikus ügyintézés kizárólag hitelesített elektronikus úton (ÉTDR vagy Hivatali kapu alkalmazásával) folytatható le!

A tervdokumentáció feltöltésével járó eljárások esetében javasoljuk az ÉTDR alkalmazás használatát.

Informális előzetes tájékoztatás és egyeztetés lehetősége:

- telefonon: 06-1-296-1300/1723 mellék

- e-mail útján

Személyes egyeztetés kizárólag telefonon történő, előzetes időpontfoglalással: 06-1-296-1300/1723 mellék

 

 

 

Ügyfélszolgálati Osztály:

1184 Budapest Üllői út 400.
Telefon: 296-1300, 296-1400

hétfő: 10:00 - 18:00 óráig
kedd: 8:00 - 16:00 óráig
szerda: 8:00 - 16:00 óráig
csütörtök: 8:00 - 16:00 óráig
péntek: 8:00 - 12:00 óráig