! A HIVATALI ÜGYFÉLFOGADÁS IDEIGLENES RENDJE ITT OLVASHATÓ !
Budapest Főváros XVIII. kerület Pestszentlőrinc-Pestszentimrei Polgármesteri Hivatal
Cím: 1184 Budapest Üllői út 400.
Postacím: 1675 Bp., Pf. 49.
Bejelentkezés telefonon: 06 -1-296-1300, 06-1-296-1400
A hivatal épületében kötelező az arcmaszk szabályos (orr és száj eltakarása) viselése és belépéskor a kézfertőtlenítés!
A járványveszély miatt kérünk mindenkit, hogy amennyiben lehetséges, éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével. Az online intézhető ügyekről az alábbi weboldalunkon tájékozódhat:
https://www.bp18.hu/polgarmesteri-hivatal/elektronikus-ugyintezes
2021. június 21-től a személyes ügyfélfogadás rendje módosul az Üllői úti ügyfélszolgálaton.
Időpontfoglalás nélkül lehet ügyet intézni:
• szociális ügyekben (hétfőn 13:30–18:00, szerdán 8:00–16:00, pénteken 8:00–12:00 közötti időben)
• adóügyekben (kedden 8:00–16:00 és csütörtökön 8:00–16:00 közötti időben)
Kereskedelmi és ipari ügyekben kizárólag elektronikus úton van mód kérelmet beadni (ügyfélkapun keresztül, vagy az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen)
Minden más ügyben előzetes időpontfoglalás szükséges. Bejelentkezés telefonon: 06 -1-296-1300, 06-1-296-1400
Az ügyfélszolgálaton a zöldhulladék-gyűjtő zsákok kiadása, a nyomtatványok kiadása és átvétele, vásárlók könyve hitelesítése továbbra is a megszokott rendben zajlik:
Hétfőn 10:00–18:00, kedden, szerdán és csütörtökön 8:00–16:00, pénteken 8:00–12:00 óráig.
Központi telefon: 296-1300, 296-1400
E-mail: uszi(kukac)bp18.hu
Tájékoztató a panaszkezelés ügymenetéről
Szociális, lakás és egyéb ügyekben a hagyományos, papíralapú ügyintézésre az alábbi módokon van lehetőség (kérelmek, beadványok, hiánypótlások, bejelentések beadása)
- postai úton: 1675 Budapest, Pf. 49
- polgármesteri hivatal 1184 Budapest, Üllői út 400. és 1188 Budapest Nemes utca 16. szám alatti épületeinek ügyfélszolgálati bejáratánál elhelyezett ládákba be lehet dobni
- beszkennelve/befotózva az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre el lehet küldeni
A szükséges űrlapokat, kitöltési útmutatókat a Nyomtatványok menüpont alatt találják meg.
Amennyiben elektronikus levelet szeretne munkatársainknak küldeni, és nem ismeri az illetékes munkatárs elérhetőségét, kérjük, az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mailcímre küldje el kérdését.
A pestszentimrei ügyfélszolgálatra (Nemes utca 16.) kizárólag hagyatéki ügyek intézéséhez lehet időpontot foglalni.
Telefon: 06-1-297-5619
Főépítészi Osztály
Az osztályon a veszélyhelyzet ideje alatt egyes településfejlesztési, településrendezési és településkép-védelmi szabályok eltérő alkalmazásáról szóló 546/2020. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében az alábbi eljárásokat kizárólag elektronikus úton lehet lefolytatni:
- főépítészi konzultáció és szakmai tájékoztatás
- településképi bejelentési eljárás
- településképi véleményezési eljárás
- tervtanácsi véleményezési eljárás
A hivatalos elektronikus ügyintézés kizárólag hitelesített elektronikus úton (ÉTDR vagy Hivatali kapu alkalmazásával) folytatható le!
A tervdokumentáció feltöltésével járó eljárások esetében javasoljuk az ÉTDR alkalmazás használatát.
Informális előzetes tájékoztatás és egyeztetés lehetősége:
- telefonon: 06-1-296-1300/1723 mellék
Személyes egyeztetés kizárólag telefonon történő, előzetes időpontfoglalással: 06-1-296-1300/1723 mellék
Ügyfélszolgálati Osztály:
1184 Budapest Üllői út 400.
Telefon: 296-1300, 296-1400
hétfő: 10:00 - 18:00 óráig
kedd: 8:00 - 16:00 óráig
szerda: 8:00 - 16:00 óráig
csütörtök: 8:00 - 16:00 óráig
péntek: 8:00 - 12:00 óráig